Localitate: Bucuresti
Durata Contract: Nedeterminat
Domeniu: Piete Financiare
Despre echipa noastra
Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare si educatie financiara. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR, si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale. Suntem echipa care sustine dezvoltarea si sanatatea financiara prin tehnologie, si care face posibil ca peste 500.000 conturi sa fie deschise digital.
Cum vei contribui
- Gestionezi si păstrezi în siguranta portofoliile de instrumente financiare deţinute de clienţi şi aflate în custodie la BCR, prin deschiderea de conturi de instrumente financiare în sistemul DC şi în evidenţele proprii si conturi bancare pentru decontarea tranzacţiilor, după caz, tranzacţionate atât pe piaţa locală cât şi pe pieţe externe de capital;
- Inregistrezi şi decontezi tranzacţiile cu instrumente financiare efectuate pe piaţa locală şi pieţe externe, conform instrucţiunilor primite de la clienţi, cu respectarea prevederilor legale, practicilor pieţei şi ale procedurilor/instrucţiunilor de lucru semnate cu clienţii şi efectuează transferul prin intermediul aplicaţiei informatice a DC a instrumentelor nou intrate în portofoliul clienţilor;
- Gestionezi plăţi în aplicaţia informatică a băncii (introducere, autorizare, înregistrare în contabilitate, după caz) în numele clienţilor, conform prevederilor contractuale şi instrucţiunilor corespunzătoare primite de la clienţi, şi încasări de comisioane de custodie şi depozitare;
- Reconciliezi conturile contabile utilizate în activitatea de custodie şi poziţiile din evidenţele proprii cu cele de la depozitarii centrali/ casele de compensare/ custozi globali, în funcţie de tipul instrumentelor financiare gestionate, după caz;
- Intreprinzi, în conformitate cu prevederile contractuale şi instrucţiunile corespunzătoare primite de la clienţi, demersurile necesare pentru oferirea de servicii de corporate action;
- Introduci/ actualizezi în aplicaţia informatică de custodie informaţiile necesare aferente deţinerilor clienţilor de custodie, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
- Participi la testarile de modficari sau noi versiuni ale aplicaţiilor informatice utilizate.
Ce te va ajuta sa ai succes
- Studii superioare, de preferat – economice;
- Experienta profesionala minim 1 an, experienta in institutii financiar-bancare reprezinta un atu;
- cunoştinţe generale despre produsele şi serviciile băncii;
- Tehnici de control şi monitorizare;
- Cunoştinţe economice şi financiare
- Cunoştinţe legislative pentru societăţile comerciale din România
- Cunoasterea reglementărilor legale în vigoare în domeniul pieţei de capital, al pensiilor private, precum şi în domeniul bancar;
- Limba engleza sau germana – nivel mediu;
- Buna operare PC – pachatul Ms Office.
Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
- Buget de beneficii prin platforma Benefit online;
- Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
- Servicii medicale la o clinica privata;
- Un program de lucru flexibil si work from home;
- Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti;
- Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
- Zile libere platite pentru evenimente neprevazute;
- Zi libera de ziua ta de nastere;
- Programe si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv.